vrijdag 7 oktober 2011

samenwonen

Madame Charlotte is veelzijdig, dat klopt.
Webwinkeltje spelen, de boel decoreren, een horecagelegenheid openen, cateren, koken, eten
feestjes bouwen, genieten, schrijven, foto's maken, tekenen, keramiek maken.
Maar om dat op allerlei verschillende zenders is deze digitale wereld te delen,
dat maakt het onoverzichtelijk.
En uiteindelijk gaat het allemaal om eten&drinken, nietwaar?

Dus, al mijn blogs gaan samenwonen onder die ene noemer:
madame-charlotte.blogspot.com
Zie ik jullie daar?

5 opmerkingen:

  1. Bryony said: You name it, I tried it. I used to Google 'diets' and see what came up.

    Then I met Marcus.

    Feel free to visit my web site ... raspberry ketone reviews

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm really enjoying the design and layout of your blog. It's a very easy on the
    eyes which makes it much more pleasant for me to come here and visit more often.
    Did you hire out a developer to create your theme?
    Excellent work!

    Also visit my page getting pregnant

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I am sure this article has touched all the internet users, its really
    really nice piece of writing on building up new blog.


    Stop by my webpage; lloyds pharmacy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier, als je de kosten van alle geloof zou kunnen veranderen. Heb je spirituele hulp nodig, spell caster om allerlei ziekten te genezen zwangerschap spreuk, financiële spreuk, zakelijke promotie spell, win Lottery spell, ex back spell, love spell, wraak spell, lupus en nog veel meer. Dan ben je welkom in mijn kruidenhuis. DM ?? voor spirituele hulp, neem contact met mij op WhatsApp: +2348129175848 of e-mail: ededetemple@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het leven komt met verschillende ervaringen, ik weet niet wat je hebt ervaren, maar dit is mijn korte getuigenis, ik typ dit graag omdat ik weer vrede in mijn huwelijk heb en allemaal dankzij een geweldige man die Dr. Ajayi noemt, hij is een krachtige spreuk caster die helpen het geschil tussen mij en mijn man te verzoenen, mijn man verliet het huis en woonde een andere vrouw gedurende 7 maanden zonder voor mij en onze 4-jarige dochter te zorgen, financieel gaat het goed met mij omdat ik een bankier ben, maar ik heb de tedere zorg van een man, maar mijn man is nergens dichtbij, ik smeek hem om meerdere keren naar huis te komen, maar niets werkt, ik heb zelfs zijn oudere broer gevraagd om me te helpen. Ik las een getuigenis van een man die beschreef hoe Dr. Ajayi hem hielp om te voorkomen dat zijn vrouw met een liefdesbetovering scheidde, dus nam ik zijn contact op en legde hem mijn problemen uit, hij vertelde me wat er nodig is voor een liefdesbetovering en ik gaf hem financiering om te kopen in drie dagen tijd kwam mijn man thuis. Contact: Viber / WhatsApp: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com als je een relatie of levensprobleem hebt en een snelle oplossing wilt.

    BeantwoordenVerwijderen