donderdag 3 september 2009

mooie kopjes en kleine meisjes

Ik ben met behulp van mijn kooplustige mama een collectie bloemige & kleurige kopjes aan het aanleggen. Zodat als ik bij iemand een high tea verzorg ik een berg leuke kopjes kan meenemen, een etagere vol taartjes en fijne sandwiches, een grote bos bloemen, wellicht een flesje bubbels & thee. Marie Antoinette zou het ook niet voor minder doen.

Nu grossier ik naast in kopjes al jaren in bloemen voor in je haar, zie ook de naam van dit blog. Ze liggen uitgestald op een speciaal tafeltje in de gang. We gebruiken ze graag en veel als huishouden van 3 dames. Daarnaast hebben mijn meisjes een redelijk grote collectie feest-& verkleedjurken.

Nu was het recept als volgt:
We trokken afgelopen woensdag een blik kleine meisjes open; eigen kinderen, buurmeisjes en schoolvriendinnetjes. Mixte dit met de bloemen, de jurken en de kopjes. Ik had er uren geen kind meer aan.

Een spontaan feestje. De kopjes werden gevuld met frambozenlimonade en zachte wortelsoep. Volgende week weer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten