woensdag 12 mei 2010

In de klaphut


Als het weer een beetje leuk mee zou doen had ik gewoon een droomvakantie.
Het is al heel niet slecht...
Zeiltjes die tussen de weilanden opdoemen, velden vol voorjaarsbloemen.
Suikerbrood met nutella als ontbijt, schattig dorpje op kruipafstand. Het kleine volk banjert de hele dag buiten en een dieet van pasta met verse worstjes, spekpannekoeken, groentensoep met balletjes, afhaalchinees, friet & kibbeling verveelt vooralsnog niet.

Onze nieuwste aanwinst, de oranje klaphut zou op de parade niet misstaan met zijn gekleurde lampjes en vlaggetjesslinger, hij blijkt mits op de juiste manier opgezet redelijke takkeweer-bestendig en ons kampeerkacheltje staat met stip op: ik ga op reis (met de klaphut naar Friesland) en ik neem mee: .........
Vanaf morgen doet hij tevens dienst als feesttent, we gaan de verjaardag van mijn lief ook hier groots vieren. Heb de cadeau's wel even laten invliegen uit de bewoonde wereld want een Turkse accesoirewinkel alla Ottomania heb ik hier nog niet gevonden. Morgen op strooptocht door de Frieske supermarché voor een feestbuffet. Wordt vervolgt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten