dinsdag 10 augustus 2010

le fast food

Ik ben al dagen aan het klussen.
Maar het wordt MOOI!!
We verwijderen lagen bakvet, schrobben, boenen, slopen vieze vloertjes weg en verven alles wit, wit, wit.
Vandaag wordt de dubbele spoelbak gebracht, 2 enorme koelkasten en een stelletje biertafels.
Gisteren een geweldig fornuis besteld. Iemand kwam spontaan een oven brengen en na uitgebreid schrobben van mams lijkt de vriezer die we kregen wel weer nieuw.
We schroeven stellingkasten in elkaar en ik ga weer verder met wit..wit..wit verven.


We eten Turkse pizza voor de lunch en ik heb 's avond al 2 x een geweldige hamburger met zelfgemaakte frietjes gegeten bij club 8. Vanavond ga ik maar eens voor de roti denk ik.

Het grote koken begint volgende week. Dit weekend voorzichtig opstarten. En dan ga ik voor de mega SAIL catering..Maar dat wordt een eitje in die nieuwe keuken.
Morgen nog even naar IKEA, even langs Duikelman... en dan rock & roll.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten