dinsdag 17 augustus 2010

update cuisine

We hebben geboend & gepoetst, gewit & geschroefd. Ik heb allerlei enorm grote apparaten besteld, contracten getekend. En voor nu is de keuken even klaar om er een enorme sail catering uit te knallen. Donderdag zo'n 200 gasten en maandag nog een clubje van 80.
Vanmorgen is mijn enorme fornuis aangesloten.
Heb vandaag pâte brisé getest voor de hartige taarten.
Als het recept perfect is na de SAIL geef ik het jullie.
Geconfijte uientaart met ansjovis, 3 kleuren snijbiettaart met provolone, preitaart met spekjes.
En ik heb zo'n enorm kaasmes aangeschaft. Kom maar door met die borrelhappen. Ik lust de 15 kilo kaas rauw. Bij slagerij de Wit heb ik hun gerookte ossenworst besteld, maar ook leverworst, gekookte worst en heerlijke venkelworstjes.
Ga nieuwe haring aan vlaggetjes rijgen en besprenkelen met korenwijn. Heel veel bitterballen bakken.
Maar nu ga ik even al mijn kruiden in een kratje mikken, want ik heb morgen geen tijd om mis te grijpen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten