vrijdag 6 augustus 2010

Onze plek

Oh, we hebben zo'n prachtige bedrijfsruimte. GROOT en een enorme tuin erbij!
Super!
Met een appelboom en hij staat vol bramenstruiken.
Er moet even flink geboend worden en wat fris wit geverfd.
Maar dan heb je ook wat.
De Madammekes vieren elders vakantie en ik heb lekker de tijd voor zaken en speuren naar inrichting.
Want over een week wil ik rock & rollen,
er dient uitgebreid gekookt te worden voor de SAIL.
En hoe romantisch dat ook is met mijn balkondeuren open, kruidentuintje onder handbereik, zonnetje erbij. 3-hoog achter......
Ik verlang naar een werkblad groter dan mijn snijplank, 5 pitten, een grote oven waar van alles tegelijk inkan. Een keukenmachine die niet achter de voorraad zoutjes, beschuiten en crackers staat. Een enorme koeling waar alles ruim in kan. Al mijn schalen uitgestald achter me..zodat de puzzel wat gaat waarin veeeel makkelijker wordt.
En alles op de begane grond, hier kun je met goed fatsoen een leverancier ontvangen.
Catering bespreken, een serie cadeaupakketten samenstellen voor een jubileum, geweldige kerstpakketten verzinnen voor de redaktie van...noem eens een leuk blad.

Samen koken met Sterk in Eten, dat lijkt me ook zo fijn. Ze heeft de hele week iets op het vuur staan om al die drukke mensen te voorzien van heerlijke gerechten.
Een bedrijvige werkplek die naar lekker eten ruikt, ik kan niet wachten.

En ik heb mijn huis terug!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten