donderdag 11 november 2010

pannenkoeken

Ja, hoera!
Ik kan langzaam iets anders eten dan lauwe papvormige substanties.
Gisteren rijst met gestoofde Indische groenten
Een zacht broodje met peer & blauwe kaas

Vandaag auberginerolletjes met tallegio van Sterk in eten met een heerlijk knollensoepje.
En eindelijk weer een kopje koffie, nog steeds lauw en met veel melk, maar toch...

En het allerbelangrijkste ik proef weer grotendeels wat ik eet.
Mijn levensvreugde wordt zeker mede bepaald door eten.

En dat van de kinderen ook merkte ik vanavond.
Feest is toch echt wel een enorme stapel pannenkoeken, flinke kan limo.
En dan hard zingen voor snoepjes. Ondanks onweer & stortregen.

Morgen maar eens pasta met een lekker sausje proberen...
dat knapperige brood komt dan nog wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten