zondag 6 juni 2010

sweet

Laten we het over zoetigheden hebben. Ik was naar het balletoptreden van mijn eigen kleine suikertaartje dit weekend dus een betere inspiratie is er niet voor veel zoet:
We hebben net aardbeien met yoghurtijs op. Gisteren avond was onze late night snack een oude borrel met een bakje Belgian chocolate ijs van Haägen dasz. Maar ook favoriet is een espresso en een stuk chocolade. Een stukje taart, altijd goed.
Ik hoop deze week een rabarbercrumble te maken. Morgen test ik karnemelkpannekoekjes, die ik van de week op een feestje serveer met rood fruit. Met de temperaturen van het afgelopen weekend gaat een perenijsje er ook altijd in. Of een glaasje ijskoude limoncello.
Maar gewoon gedachteloos een doos aardbeien naar binnen werken is ook fijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten