dinsdag 7 september 2010

back to buisness

Ja, we zitten er weer helemaal in. Opstaan, maar school, werken, zwemles, uit spelen, sociaal doen...
's morgens ontbijten in, ieder zijn meug. Chocopofs, yoghurt met muesli, toast met jam. Dan vullen we de trommeltje: fruit..niet iedere dag hetzelfde, crackertjes, soms een yoghurtje en broodjes. Flesjes water of limo, pakje sap. Voor de naschoolse honger hebben we nieuw fruit, bamisoepjes of broodjes. En weer eten, ik probeer 'datlusikniets' door de week te voorkomen, lekker eten en dan nog even spelen. Zo gaan we weer relaxed naar bed.

Dus in het weekend koop ik een groot assortiment fruit, stouw de vriezer vol brood. Koop lekkere kaas en worst voor de dames. En dan hebben we nog steeds niet gedineerd. Vooruit, voordat ik weer uitgebreid en lekker ga koken. Ná de Kunsthal kookt!
Een supersnelle tip. Ontdooi gesneden spinazie uit de vriezer (zonder creme), kook kant en klare gevulde ravioli's. Snijd 2 tomaten in blokjes. Schep alles met een flinke lepel kookvocht van de pasta door elkaar en bestrooi ruim met je favoriete kaas. Ik neem er dan nog een handje van mijn immer op het balkon groeiende snijbiet bij. Iedereen tevreden. Binnen 10 minuten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten