vrijdag 9 april 2010

Nationale feestweek


Er is een gezegde dat eindigd met: "maar je moet wel zelf de slingers ophangen". Geen probleem! In tegendeel. Madame Charlotte verjaart komend weekend, maar ik blijf minstens een week jarig heb ik besloten.
Ik heb dit weekend zon besteld en ik ga zaterdag taart bakken.
Zondag trekken we de bubbels open en jarig zijn maar!
Dan geef ik de week erna nog een feestelijk damesdiner, ook daar verheug ik me nu al op:

Ik denk aan crostini's,
sushi met pittige tonijn,
een waterkerssoepje met gegrilde coquille,
zelfgevulde ravioli's met salieboter & een ruccola-radijs salade
en dan een hele grote lemon-cheesecake met rood fruit toe.

Maar ik heb nog een week om er over na te denken. Tot die tijd zijn leuke kaartjes, cadeautjes en dinersuggesties van harte welkom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten