dinsdag 29 maart 2011

de pasteibakkerij

Ik had er al over geschreven: De Pasteibakkerij.
Maar ik eet nu al dagen tijdens het koken een warme zuurdesemtoast met ganzenrillette..
Is er een betere snack?
En vanavond moest er gegeten worden, maar liever geen boodschappen gedaan..
Werd een pastaatje met groene boontjes uit de vriezer, doperwtjes, tuinbonen, dat werk, handje Parmezaan, scheutje slagroom...
Op zich niks mis mee,
maar terwijl ik in de ijskast naar een restje room zocht, werd er naar me geknipoogd vanaf de middelste plank:
opperste verleiding.

Een gevuld ganzennekje met pistachenootjes!
Even aangebraden, stukje knapperig brood.
Flinke hoeveelheid boontjes, bij gebrek aan slablaadjes.
Geluk zit in een klein nekje.

De mademoiselles hebben dapper de pasta soldaat gemaakt.

Ik wil bij deze een open sollicitatie schrijven:
Geachte mevrouw & meneer van de pasteibakkerij.
Komen jullie een keer winkeltje spelen in ons kookatelier?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten