zondag 3 april 2011

een droom

Als iets eindeloos lang in je hoofd blijft zitten dan moet het er een keer uit.
Soms lukt dat snel, soms duurt dat jaren.
Toen ik net mijn favoriete blad had ontdekt, de Australische voque travel & entertaining stond er een productie in.
Van een dame in een huis vol fijne vintage spullen, met veel bloemen & kleuren.
En ze gaf een feestdiner...
Och dacht ik, nu 15 jaar geleden, dat wil ik later ook! De foto's van dat diner hangen zelfs ingelijst in mijn keuken.

En die tijd is nu, of bijna nu..
Ik jubileer binnenkort en heb inmiddels genoeg bloemrijk servies verzameld.
Ook een geweldige collectie vriendinnen opgedaan in de loop der jaren.
Ben druk doende mijn huis af te klussen zodat het er heel feestelijk uit zal zien.
En mijn kookkunsten zijn inmiddels ook dusdanig dat ik het wel aandurf.
Het is iets met zachtzoete ham, 3 soorten gevulde ravioli's, fruits de mer, veel bubbels.
Ik verheug me er bijzonder op.

Ik heb nog 2 weken, maar ik zal de voorbereidingen en het diner zelf in geuren & kleuren beschrijven.

1 opmerking: