dinsdag 12 april 2011

Taartjes

Wie jarig is trakteert!
Komt dat even goed uit,
dat doe ik graag en veel.
En zeker als ik jubileer met een gouden randje.

Ik trakteer mezelf altijd op een mooie feestjurk en een prachtig kookboek.
En mijn geliefden op het fijnste gebak dat je je kunt voorstellen.
De oudste mademoiselle heeft gebakjes ontdekt,
dus graag veel kleine taartjes.

Nu woon ik in Amsterdam,
daar waar de lekkerste taartenbakkers van Nederland wonen,
bijna teveel keuze....
Maar die met de mooiste naam en de mooiste doosjes, mét roze randje won.
Pompadour.

Er waren mini lemon-merenque's
er was frambozentaart met vanilleroom,
aardbeien met marsepein
en zachte frambozenmousse.

Wat een weelde..
in de zon naast, aan de speeltuin aten we ze op.
Geweldig. En toen gingen we 'savonds ook nog uitgebreid vissies eten......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten