maandag 16 november 2009

cadeautje, kadootje

Natuurlijk weet ik dat je het tegenwoordig met een K schrijft, maar ik heb eindelijk iets aan die eerste grijze haren, Dat moet een teken zijn dat ik een toch enigszins respectabele leeftijd bereikt hebt. En dan mag je dingen zeggen als: vroeger op school schreef ik nog cadeau, als je het zo schrijft ziet er toch uit als een kado op zich.
Daarom gebruik ik het liefst woorden in diverse talen door elkaar. Dan heb je altijd een excuus voor de mooiste spelling.

Ik was dit weekend op de radio, funx, jaja. Een intervieuw over Madame-Charlotte naar aanleiding van de prijs die ik won. En we staan in de JAN van december. Ben trots. Jullie hoeven niet veel langer je geduld te bewaren. We komen er nu echt aan, we hadden als deadline 1 december maar misschien zijn we er wel al eerder. En hij wordt zo mooi onze madame Charlotte shop, oh lala. Echt een cadeautje op zich.
Ga ik nu de eerste bedrijven mailen wat er in hun kerstcadeautjes zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten