woensdag 4 november 2009

kopen, kopen....

Maandag ging ik de finale inkopen doen voor de opening van Madame Charlotte, alle kookboeken bestellen waarvan ik vind dat ze in de winkel horen.
Arabia, dat helaas niet de prijs voor kookboek van het jaar won. Ik ga er voor de liefhebber alle kruiden bijleveren die niet in de supermarkt liggen.

We hebben onze eerste kerstpakket bestellingen binnen, dus daarvoor ben ik ook op zoek naar allerlei moois! En dat heb ik gevonden! Mooie servetten, fijne schorten.
Echte Franse draadmandjes voor de cruditee.
Schelpenlepeltjes die roepen KOOP MIJ!! KOOP MIJ!!
Van mijn favoriete boekjes worden er meer uitgegeven dan ik dacht!! De 2e serie is wel iets duurder, maar ze zijn zooo mooi!

Verder.. zal ik die geruite frietzakken per 10 gaan verkopen, meer kinderen wil je toch niet op een partijtje? En weggooi chopsticks voor bij de noodle-bakjes?
En zal ik de sneeuwstervormen in een kerstpakket stoppen? Of toch op voorraad houden voor de liefhebbers..Ik zou ze zelf wel heel graag in mijn kerstpakket willen!
Laat maar weten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten