donderdag 12 november 2009

Snel..snel...

Gisteren was het weer zo'n woensdag, eerst inkopen doen voor Madame Charlotte. Heel veel Chinese lepeltjes om culinaire hapjes op te doen en plastic bekertjes in alle kleuren behalve die stomme witte !!
Supermarkt en groothandels afstruinen voor een fotoshoot vandaag. Even met een vriendin langs het tuincentrum zodat zij haar bollen kan planten. (gelukkig heb ik geen tuin anders moest ik dat ook nog doen..) Kopje koffie, zwemles, circusles, Sint Maarten en oh ja: eten. Niet te veel er gaat nog flink genoept worden.

Ik heb wat vegetarische ballen uit het schap gegraaid, kant en klare knoflooksaus (mag eigenlijk niet van mijn geloof maar zondigen is soms best fijn), ik had nog wat Libanees platbrood. De komkommer die ik erbij bedacht had ligt denk ik nog in het zwembad. Dus wat worteltjes gekookt met zout en olijfolie. Alles in de pannekoekbroden (kan ook met tortilla's) gevouwen. In 10 minuten eten, toen opgegeten in 10 minuten want ons buurmeisje stond al te trappellen. We hadden liedjes en snoep toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten