zondag 6 december 2009

mooie decemberdagen

Het was weer fijn met de sint, vorige week bracht hij voor alle goedgelovigen playmobile en knutselspullen. Gisteren waren de surprises aan de beurt. Die oude baas heeft me een geweldig idee aan de hand gedaan om het Madame Charlotte concept verder uit te breiden in de toekomst met een biologische sport erotica boerderij.
Hoeveel ik ook van dit oud Hollandse feest houd...
Ik kon niet wachten om mijn kerstalbum van Frank Sinatra uit de kast te trekken. Zeker nu ik vandaag de eerste kerstpakketten van Mme Charlotte ga inpakken. Ons lepeltjes pakket met het fijne boekje culinaire hapjes. Daar krijg je dan mooie Chinese lepeltjes bij om de hapjes in te serveren, een hartige lepel-koek tip voor bij de soep & een zakje feestelijk kerstsnoep.



Met die kerstmuziek op is het ook veel beter brainstormen over alle kerstdiners die ik de komende weken zal koken. Wat kun je allemaal met een cranberry? Zal ik eindelijk eens een ham in coca cola gaan maken. Fazantenboutjes confijten en in datzelfde ganzenvet de zuurkool stoven met stukjes gedroogde vijg. En als ik vanavond nu eens een blokje pure chocolade met de hazenstoof meesmelt...

En dan de koekhuisjes die we de komende week gaan bouwen, madame Charlotte staat op de kerstbeurs 13 december bij de Westergasfabriek in Amsterdam zondag 13 december en zaterdagmiddag de 19e in het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen. Ik heb er zin in, kom maar door Frank met die kerstmuziek.

1 opmerking:

  1. Wat heb je een prachtig blog!
    Volgens mij hebben we veel overeenkomsten!

    Ik ga je volgen, alvast een fijn weekend.

    Hééérlijke groet,

    Femke
    www.heeerlijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen