dinsdag 1 september 2009

light

Wat een marteling...
ik dacht mijn trek in chocolade op een enigszins verantwoorde wijze te stillen met Ben & Jerry light chocoladeijs. En ik ben echt fan van hun ijs. Zelfs de sorbets, al is dat niet zo mijn ding.
Wat een afknapper, ik heb me heldhaftig door de beker heengewerkt en dacht na ieder hap. Straks komt dat bevredigende gevoel. Die zoete romige smaak. Normaal is een theelepel (in principe) al genoeg om dit te bewerkstelligen. Maar nu, niets van dat alles. Dat doe ik dus echt nooit meer. Ik knabbel liever een schaal worteltjes leeg of neem gewoon een flinke soeplepel ECHT ijs. Volvet, romig met chocolade en caramel als het even kan. Als troost voor die waterige zooi van gisteren ga ik straks gelijk maar even zo'n klein emmertje caramel chew chew halen denk ik. Ze hebben ook fair trade ijs, dus als je verantwoord bezig wil zijn. Kijk even op hun site welke beker je moet leeg lepelen om bij te dragen aan een verantwoord herstel van de economie: www.benjerry.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten