dinsdag 2 maart 2010

Vanuit huis werken

Ik kan er niet vaak genoeg over schrijven maar het grootste voordeel van thuis werken moet toch echt wel de lunch zijn.
Ok,ok, ik kom inmiddels om in de dozen en voorraden voor catering & webwinkel, de opslag puilt uit en je bent nooit echt vrij want je "kantoor" staat in de hoek van de kamer. Maar ik vind gelukkig dat ik heel fijn werk heb.
Wat doe ik deze week....Ben 1 voor 1 de webwinkel aan het vullen met nieuwe spullen, maar wacht nu even op de internettovenaar want die vooroorlogse verbinding drijft me tot razernij, gelukkig schijnt de zon. Gisteren de paasmailing verstuurd.Vanmorgen was ik shoppen voor een cateringklus donderdag. Hele leuke aardappelboer ontmoet en tussen de blikken bonen een prachtig olijfboompje gevonden voor een spotprijsje. Dat olijfbomenbladerengroen is toch wel zo mooi...
Alles mijn 'jolie appartement' binnengesleept. Nog steeds 3 hoog dus fitness hoeft vandaag echt niet meer.
Ik beantwoord af en toe wat vragen, op afroep voor een mooi gesponsored culi-blad. Ontwikkel wat recepten en test de perfecte combi van citroensap-groene thee en honing ice tea voor een picknick productie volgende week. Straks ga ik koekjes bakken; zoet & hartig vast voor donderdag in het bos. Daarna frietzakken vouwen van ouderwets bruin papier, ook voor in datzelfde bos. En dan doe ik tussendoor op mijn manier ook nog het huishouden. En dan die lunch... Gisteren een restje pasta met runderstoofvlees, pastinaak & wortel. Vandaag een rotirol, die had ik vorige week ruim ingeslagen bij de oosterse groothandel. Met een flinke lik hottie sambal mét aardappel. Straks nog een handje worteltjes en ik kan er tot vanavond weer tegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten