vrijdag 10 april 2009

feest

Het is niet alleen bijna pasen, maar ik word alweer 28, voor de 10e x alweer dat moet geviert worden.
Maar als je iedere dag al tot je nek aan toe in de lekkere recepten zit.
Ik wil gewoon lekker eten, fijne drankjes.
Maar wat dan?

Heb al weken trek in een fijne caiperina, dus veel limoenen en suiker ingeslagen. Wat past er nu beter bij dit zomerse weer. En de rest, een mix van aziatisch geinspireerde hapjes. Ik marineer varkensribbetjes van beemster landvarken in die heerlijke marinade van de eend, wie wat bewaard....
Grote zak gamba's ingeslagen en waag me morgen toch ook maar aan een berg kipsateetjes. Zet gewoon een leuke man aan de grill, deur open en met al die nieuwe plantjes op mijn balkon en een Cubaanse muziekje aan.
Pittige abrikozensalsa erbij. Iets met mango's en veel verse kruiden.
Er staan al 2 soorten cheesecake af te koelen in de koelkast
Dan komt het wel goed met dat feestje. Zeker als mijn vrienden er eenmaal zijn....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten