dinsdag 19 januari 2010

lunch

Mijn grootste genot van thuiswerken, of in ieder geval free lance is de lunch. Daar kan ik me de hele dag op verheugen. Ik kan putten uit mijn eigen voorraad, de restjes of gewoon ergens buiten de deur gaan eten. Een snelle pasta is zo gemaakt.

Gisteren roosterde ik 2 boerenboterhammen en besmeerde die met mijn laatste restje Hottie sambal met appel (we gaan binnenkort deze geweldige sambals verkopen bij Madame Charlotte!!), toen een laagje humus. Wat plakjes van de kip die ik vrijdag roosterde, beetje komkommer erbij voor de frissigheid. Top lunch. Groot glas Marie-Henriette erbij!

Vandaag ga ik uit lunchen met de kleine Madame, de juffen en meesters hebben studiedag. Het Lloyd hotel lijkt me zeer geschikt..

Morgen is het woensdag dan eet de hele buurt bij ons, vaak tosti's. Helemaal nu ik zo'n ouderwets ijzer heb gescoord. Gewoon op het vuur. Je moet er even bij blijven maar ik vind de tosti's zo echt fijner.

Dan donderdag een bamisoepje, die van het merk mama met eendensmaak vind ik het allerlekkerst. Met wat sojabonen uit de vriezer en een handje groenten.

En vrijdag sta ik de hele dag in de keuken voor een feestdiner voor mijn vriendinnetjes, dan snack ik wel wat tussendoor, er moet toch geproefd worden...

Straks komen er weer fijne slablaadjes, dan is een salade zo gefixed, soepje van een restje groenten. Of gewoon even de stad in fietsen voor een portie sushi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten