maandag 26 oktober 2009

Bijkomen

Ons Poolse avontuur, ik ga er vast nog meer over vertellen, maar nu even niet. Ben nog aan de detox van alle kool, het varkensvlees en de wodka.
Heb me dit weekend tot de aziatische keuken gewend. Haha, lees indonesisch laten bezorgen en zondag uitgebreid ge-dimsum'd. Vanavond schuif ik langzaam richting India. Supersimpel: spinazie (gesneden uit de vriezer) met een lepel Patakmix en wat kokosmelk, naanbrood, yoghurt met geraspte komkommer, rijst, mangochutney en vissticks. Die laatste vind ik soms gewoon lekker en mijn meisjes helemaal.
Nog een litertje of 2 Marie-Antoinette. Na de film van Sophia Coppola heb ik mijn favoriete spa soort omgedoopt in deze kleurrijke damesnaam. Dat drinkt echt veel lekkerder.
En ik kan er deze week weer helemaal tegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten