donderdag 15 oktober 2009

sweets for your sweet



Bij feest mag in mijn geval best snoep horen, zo nu en dan een flinke suikerbom en dan daarna goed je tanden poetsen. Maar hoe & wanneer mijn meisjes zich een 'sugarhigh' eten, dat bedenk ik graag zelf. Ik vind het een fijn idee dat als ze op school iets extra's krijgen dat dat een beetje gezond is. Of een normale aanvulling op hun eten. Maar hee, als ze jarig zijn moet het natuurlijk wel verpletterend leuk blijven, vet cool & lekker!
We gaan een boekje maken, althans..dat hopen we. Gezond, lekker en leuk trakteren!
Niet iedereen neemt of heeft de tijd om urenlang traktaties in elkaar te peuteren. Maar als je dat wilt moet het kunnen. En dan ook nog gezond?! Maar wel lekker. Er zijn allerlei voorbeeldoekjes. Maar daar komt toch nog steeds de geitenwollensokkenkriebel een beetje vanaf. Ik heb met mijn meisjes een voorstel ingediend om de hele school en daarna wellicht heel nederland gezond te leren trakteren. Zij zijn gelijk de kritische jury, want het moet natuurlijk wel leuk blijven.

Stem op het filmpje van Lola & Zazi uit Amsterdam op:
gaanwedoen.tv

Geen opmerkingen:

Een reactie posten