zaterdag 31 oktober 2009

Het beste idee !



Madame-Charlotte ! Ik (we) heb gewoon gewonnen, grote gouden beker incluis.
Het beste ondernemingsidee, er was indrukwekkende concurrentie daarom ben ik extra trots.
Nu ik het een beetje heb laten bezinken vind ik het steeds stoerder. Het is natuurlijk een goed idee die culinaire webwinkel, maar dat al die mensen gisteren dat ook vonden.
Mensen van de bank, belastingen, kamer van koophandel. Afgevaardigden van de stadsdelen, straatmanagers. Trés cool!!
Jack van Lieshout en Iens van iens.nl zij gaan ons coachen de komende tijd. Dat is fijn want volgens de planning gaat de shop van Madame-Charlotte over 3 weken life!
Een superprijs, ook kreeg ik een dinerbon, mag ik onderneminglessen volgen en kreeg ik een tegoedbon van 150 euro marketing voor starters.

Ik ben trots, erkend voordat we goed en wel begonnen zijn. Madame-Charlotte is uniek, onderscheidend, vol culinaire passie. Ga vandaag veel bubbels drinken. Op de prijs die ik opdraag aan mijn lieve omaatje.




http://www.ondernemershuiswest.nl/content.php?var_content=289

1 opmerking:

  1. van harte met je beker... hoorde dat hij prachtig was :-)Het begin is er!
    Het wordt vast een groot succes.
    Lola en Zazi zijn ook al beginnend ondernemers zag ik, met een heel goed en gezond idee.
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen