vrijdag 16 oktober 2009

gewonnen

Ik kan het dus toch! Kort en bondig zijn, althans.. ik kon in 1 minuut pitchen en 5 minuten daarna uitleggen dat Madame Charlotte in ieder geval 1 van de 6 beste ideen is van A'dam binnen de ring. Ik kreeg zelfs mijn medekandidaten enthousiast. Stiekem nog leuker dan de jury, want zij zijn mijn publiek. Met al die anderen natuurlijk.
Vrijdag over een week is de finale! Toch best spannend, want eenmaal in de race is meedoen is belangrijker dan winnen natuurlijk kul!
Ik ga even wat energie opdoen in Polen deze herfstvakantie. Ik ga me onderdompelen in een groots 3 dagen durend huwelijksfeest. Mijn broertje trouwt zijn Poolse bruid.
Dus volgende week zal ik berichten over veel wodka en zelfgeslachte varkentjes, hopelijk veel paddestoelen en meer...

1 opmerking:

  1. Bonjour! Je hebt er een blogfan bij. Tijdens de presentatie bleek al: jij bént mme. Charlotte (en mme. Charlotte is ouderwets leuk en vertederend). En hier in je stukjes proef ik het weer. Ik kan niet wachten tot je verslag van de Poolse bruiloft, gehuld in alcoholdampen en truffelsauzen, online staat. En voor de finale: heel veel succes! 't Is dat ik er ook insta, anders kon ik je nu al zeggen: jij wint die wedstrijd gewoon. ;-)
    Geniet van je vakantie.
    erwin van pinkedplaces.com

    BeantwoordenVerwijderen