woensdag 24 februari 2010

vasthouden

Dat fijne gevoel van eten als een Romein probeer ik vast te houden. De eerste dag terug lunchte ik met een zelfgemaakt soepje en een bordje buffelmozzarella, tomaat & olijfjes. Stukje gegrild brood erbij, glaasje wijn..prima!
Gisteren datzelfde soepje met wat bruscetta's. Geen wijn want de hele middag zakelijke afspraken. Maar 's avonds werd de tafel volgezet met olijfjes, gedroogde tomaat,gegrilde groenten en kaasjes. Daarna maakte ik spaghetti en iedereen moest het opeten met alleen een vork. (de kleine Madammekes kregen er voorheen nog wel eens een schaar bij). Maar vanaf vandaag gaan we weer "gewoon" lekker eten. Als het kan nemen we er ruim de tijd voor.
Het is vakantie dus ontbijten met wentelteefjes en een tekenfilm is al een heel goed begin van de dag. (kan mama even lekker werken), straks de stad in. Dan lunchen we daar wel ergens. En inmiddels heb ik best zin in een lekker lamsstoofpotje met couscous. Ach als het gevoel maar goed is..

1 opmerking:

  1. Hi Charlotte, wat vind ik jouw blog mooi! En je webshop is zo mogelijk nog moooooier!! Ga nu snel een paar van je oudere berichtjes lezen. Leuk!
    Een gezellige donderdag!
    Saskia
    x

    BeantwoordenVerwijderen